Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami reprezentacji przedsiębiorców oraz przygotowanie ich do prawidłowego zawierania transakcji. Firmy, które dbają o poprawność dokumentacji handlowej są dobrze przygotowane do windykacji i mogą skutecznie odzyskiwać swoje należności. Natomiast błędy i zaniechania popełnione przy zawieraniu transakcji bywają bardzo kosztowne i czasami są bezpośrednią przyczyną uniemożliwiającą odzyskanie zapłaty – warto ich unikać!
Plan webinaru:
-
Kiedy i dlaczego powinniśmy zadbać o podpis osoby upoważnionej do reprezentacji?
2. Kto może podpisać jakie dokumenty?
3. Jak pozyskać informacje o sposobie reprezentacji na podstawie dokumentów rejestrowych – wydruków z KRS i CEIDG
Szkolenie prowadzone w formie webinaru internetowego. Czas trwania - ok. 3 h (w tym przerwa 15 min.). Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
Udział w szkoleniu jest płatny - cena 159,- zł (+23% VAT).
Regulamin uczestnictwa w szkoleniu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/regulamin.pdf
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają drogą elektroniczną certyfikat poświadczający udział oraz materiały pisemne (na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail).