Odpowiednio wczesne rozpoczęcie rozmów z dłużnikiem zwiększa szanse na uzyskanie porozumienia i polubowną spłatę należności. Jednak oprócz szybkiej reakcji potrzebna będzie też technika i umiejętność poprowadzenia rozmowy w taki sposób aby uzyskać pozytywny rezultat. Najpowszechniejszym błędem popełnianym w rozmowach windykacyjnych z klientami jest niepoprawna forma bądź nawet całkowity brak ustaleń dotyczących spłaty a bez tego, trudno liczyć na to, że dłużnik będzie się z nich wywiązywał.
Plan webinaru:
-
Cel i specyfika rozmowy windykacyjnej:
-
Co sprawia, że czujemy się niekomfortowo w rozmowie windykacyjnej?
-
O czym chce rozmawiać dłużnik i dlaczego?
-
Co jest celem rozmowy? Czego chcemy?
-
Kiedy jest dobry moment na rozmowę z dłużnikiem?
-
Prawidłowa konstrukcja „kontraktu” z dłużnikiem – konkrety!
-
Co ustalamy? Elementy kontraktu.
-
Techniki ułatwiające zawarcie porozumienia.
-
Pomocne słowa i sformułowania.
-
Formalizowanie ustaleń – zapisz i weź podpis!
Szkolenie prowadzone w formie webinaru internetowego.
Czas trwania - ok. 4 h (w tym przerwa 15 min.).
Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
Udział w szkoleniu jest płatny - cena 249,- zł (+23% VAT).
Regulamin uczestnictwa w szkoleniu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/regulamin.pdf
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają drogą elektroniczną certyfikat poświadczający udział oraz materiały pisemne (na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail).