Każda firma pozyskuje i gromadzi dane swoich klientów. Są one niezbędne do czynności formalnych takich jak wystawienie faktury czy wysyłka korespondencji ale także do zweryfikowania wiarygodności klienta i do skutecznego prowadzenia działań windykacyjnych. Znaczną część informacji można pozyskać samodzielnie z jawnych i ogólnodostępnych źródeł. Są też takie informacje, które są nam równie przydatne a niekiedy wręcz niezbędne a możemy je otrzymać wyłącznie od klienta. Co to za informacje i dlaczego powinniśmy je mieć? Tego właśnie dowiecie się podczas naszego webinaru.
Plan:
-
Adres zamieszkania osoby fizycznej – dlaczego jest nam niezbędny i jak dzięki niemu zaoszczędzimy znacznych kosztów?
-
Numer PESEL osoby fizycznej – jak pomaga w weryfikacji wiarygodności i w windykacji?
-
Wykaz stałych kontrahentów – w jaki sposób podnosi skuteczność egzekucji komorniczej?
-
Informacja dotycząca majątkowej wspólności małżeńskiej – jak wpływa na ocenę ryzyka?
-
Oświadczenie o braku zadłużenia – dlaczego otwiera dodatkowe możliwości windykowania?
Szkolenie prowadzone jest w formie webinaru internetowego.
Czas trwania - ok. 1,5 h.
Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Regulamin uczestnictwa w szkoleniu dostępny jest na stronie www.nexum-windykacja.pl
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają drogą elektroniczną materiały pisemne (na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail).