Decyzja o udzieleniu kredytu kupieckiego pozostaje na barkach dostawcy a nikt nie chciałby takiej decyzji żałować i zastanawiać się czy można było uniknąć wpadki. Na naszym szkoleniu pragniemy zaprezentować szybki sposób weryfikacji kontrahentów w oparciu o publicznie dostępne informacje (on-line). Dzięki niemu można w kilka minut uzyskać informacje, które pozwolą uniknąć zbyt ryzykownych transakcji.
Plan webinaru:
-
Negatywne informacje wskazujące na niską wiarygodność kontrahenta
-
Informacje o zadłużeniu u innych dostawców
-
Informacja o postępowaniach egzekucyjnych, upadłościowych i restrukturyzacyjnych
-
Liczba powiązań z innymi firmami bądź powiązania z podmiotami o niskiej wiarygodności.
-
Nagłe i podejrzane zmiany w strukturze spółki.
-
Inne powszechnie występujące sygnały niskiej wiarygodności.
-
Dostępne źródła informacji.
-
Bazy danych CEIDG, KRS, REGON
-
Internetowy Monitor Sądowy i Gospodarczy
-
Giełdy wierzytelności.
-
Kiedy klient wygląda „podejrzanie”? – lista sygnałów alarmowych i symptomów niskiej wiarygodności.
Szkolenie prowadzone w formie webinaru internetowego. Czas trwania - ok. 4 h (w tym przerwa 15 min.). Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
Udział w szkoleniu jest płatny - cena 159,- zł (+23% VAT).
Regulamin uczestnictwa w szkoleniu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/regulamin.pdf
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają drogą elektroniczną certyfikat poświadczający udział oraz materiały pisemne (na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail).