Zapraszamy do udziału w szkoleniu on-line, na którym wskażemy sposoby reagowania na opóźnienia w płatnościach od klientów. Każda transakcja handlowa ma określony termin płatności o którym klient powinien nie tylko pamiętać ale przede wszystkim go dotrzymać. W praktyce jednak firmy wielokrotnie otrzymują zapłatę z mniejszym bądź większym opóźnieniem a czasami nie otrzymują jej w ogóle. W jaki sposób można temu przeciwdziałać? Jakie działania pomagają w przyspieszeniu płatności od klientów? Wszystkich, których interesują odpowiedzi na te pytania zapraszamy na nasz webinar.
Plan:
-
Dlaczego różne zobowiązania mają różną wagę dla klientów? – motywacja do zapłaty.
-
Jak można kształtować motywację klienta do terminowej zapłaty w trakcie transakcji? – „wychowywanie klienta”.
-
Co to jest monitoring należności i jakie pełni funkcje?
-
Monity i wezwania do zapłaty
-
Rozmowy windykacyjne – podstawowe wskazówki.
Webinar jest bezpłatny.
Czas trwania - ok. 1,5 h.
Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
Regulamin uczestnictwa w szkoleniu dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/regulamin.pdf
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają drogą elektroniczną materiały pisemne (na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail).