Brak zapłaty od klientów to jeden z najgroźniejszych problemów dla każdego przedsiębiorstwa. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu działań, w celu zminimalizowania ryzyka handlowego i podniesienia skuteczności windykacji. Wykonawcą takich działań powinni być pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i zawierają transakcje. Powinni oni wiedzieć jaki jest ich wpływ na podniesienie bezpieczeństwa transakcji i co mogą zrobić, a także jakie kompetencje będą im do tego potrzebne.
Program:
-
Dostęp do majątku i czas jako czynniki warunkujące skuteczność windykacji?
-
Udokumentowanie transakcji.
-
Zastosowanie prawnych form zabezpieczenia.
Czas trwania webinaru: 1.5 - 2 h.
Webinar jest bezpłatny.
Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
Po webinarze uczestnicy otrzymują pisemne materiały.
Zapraszamy również na inne szkolenia on-line z zakresu windykacji, więcej informacji na stronie: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/