Udzielając klientowi kredytu kupieckiego okazujemy swoje zaufanie. Jednak czy każdy klient jest godny tego zaufania, czy każdemu warto uwierzyć „na słowo”? Jak zbadać wiarygodność klienta za pomocą informacji dostępnych przez internet? Jak sprawdzić czy mamy do czynienia z podwyższonym ryzykiem transakcji? Jakie informacje i cechy możemy traktować jako sygnały alarmowe? Odpowiedzi na te pytania pozwolą na uniknięcie wpadek i racjonalne podejmowanie decyzji handlowych.
Program:
Czas trwania webinaru: 1.5 – 2 h.
Webinar jest płatny. Koszt webinaru wynosi 100 zł (+23% VAT).
Uczestnictwo wymaga uprzedniej rejestracji.
UDZIAŁ BEZPŁATNY
Klient, który zlecił NEXUM sp. z o.o. windykację, bądź inną płatną usługę (dotyczy również usług zleconych podmiotom powiązanych z NEXUM sp. z o.o.) może bezpłatnie zarejestrować uczestnika we wszystkich webinarach otwartych organizowanych przez NEXUM sp. z o.o. w okresie 1 miesiąca od dnia złożenia zlecenia. Kolejne zlecenia rozszerzają to uprawnienie o kolejnych uczestników (maksymalnie do 5 osób).
Po webinarze uczestnicy otrzymują pisemne materiały.
Faktura jest wystawiana po przeprowadzeniu szkolenia.
Zapraszamy również na inne szkolenia on-line z zakresu windykacji, więcej informacji na stronie: http://www.nexum-windykacja.pl/szkolenia/